Friday 16 December 2011

maafkan saya teman :(

Assalammualaikum :)

aku pun tak tahu apa yang aku buat ni btol atau tak,
aku betul2 tak tau,
kadang2 aku terpikir, apa salah aku? aku selalu ikut hati, 
sebub tu kadang2 aku sendiri tak pasti dengan apa yang aku buat
tepuk hati tnya iman :)

teman, aku tahu kau maybe terasa hati dengan aku, 
aku tahu, tapi aku tak pasti sebab apa. tapi, aku dapat agak.
aku kan da lama kawan dengan kau. :)
kau tahu aku macam mana, aku pun tahu kau macam mana. 
aku tahu, dalam diam, dalam gelak2 kita msj, dlm gila2 mcm mana pun kita,
aku tahu, ada something yang kau secretkan dari aku yang kau tak bagitahu aku kan, :)
teman, come on, bagitau je, aku sedia terima
aku tak nampak kesalahan aku, org lain yang menilai kita,
ohh, aku nak tulis byk lagi sebenanye, tapi i hve to go.

aku macam rasa ada yang tak kena, n aku kena cari sebabnye,
gtg, sorry, aku tak tau apa yang aku buat, tp aku off numb hari nie.


wasalam :)
muhasabah diri

No comments:

Post a Comment